Subject: C-582/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - TTJA" <[email-masked]>, "Helen Rohtla - TTJA" <[email-masked]>, "Kristina Vaksmaa-Tammaru - TTJA" <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jul 2026 16:35:35 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/385
Kohtuasja number: C-582/26
Vastuse kuup�ev: 04.08.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kahjuh�vitise saamise �igus; puudustega tootest tekkinud kahju; 
tervisekahjustus; tervisekahjustuse p�hjustatud kahju; tootevastutus
�iguslikud vormid: direktiiv 85/374/EM�

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8901

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium